XF Forum banner

1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #1
Perdón por escribir en español pero dado que no hay nada escrito en esta parte del foro, quízás alguien quiera animarse a hacerlo en este idioma. Todavía no he recibido el XF y me gustaría saber lo que opinan de su conducción los que ya lo tienen. Gracias de antemano!! :D :D

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #2
Sorry for writing in spanish but as there is no topics in this area of the forum, it might so happen that somebody would like to answer in spanish to me. I have not got my XF yet and I´d like to know from those that have already got theirs how does the car feel when driving it. Thank you very much!!! :D :D

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #4
Roma said:
No problems forero, welcome to the forums!
I want to thank you for the forum, which is splendid, I do not write more because of the language, which I don`t know well enough, but I read you every day: I`m learning a lot about the XF. It is my first Jaguar and I´m really impressed about it, though I havent got mine yet

·
Administrator
434 Posts
Welcome to the forum Forero!

Unfortunately my Spanish is very poor so no matter your standard of English it has to be better than our Spanish!

My sister is fluent however so any problems I'll get her to translate!

·
Registered
15 Posts
Discussion Starter #7
Gracias a los tres, Roma, craig y X Admin por vuestras palabras. No he contestado primero por no haber podido leeros hasta hoy. Quizás acabe escribiendo en esta parte del foro algún español que me cuente cuáles son sus impresiones al conducir el XF.
Todo el mundo que escribe sobre el XF pone cosas maravillosas sobre el coche pero no puedo comprenderlo bien por causa del idioma. Quízás escriba un español/a, o incluso un italiano/a o un portugués/a. Saludos a todo el foro.

1 - 7 of 7 Posts